Wie ben ik

Solide, betrouwbaar, stoer: dat is Dijk Acht Marketing!

Dijk Acht Marketing ondersteunt en adviseert het MKB met de juiste marketing strategie. Door strategische marketing toe te voegen, kan ieder bedrijf groeien en zichtbaar worden voor de doelgroep. Wil je met jouw bedrijf stappen kunnen maken om van je projecten een succes te kunnen maken? Leuk! Laten we samen eens onderzoeken, hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen.

Lef, humor, betrokkenheid:
dat ben ik!

Ik ben Linda van de Moosdijk en ik help jou graag om jouw bedrijf te laten groeien en zichtbaar te zijn bij je doelgroep.

Met de juiste combi van lef, humor, vakkennis, betrokkenheid en daadkracht, streef ik naar een optimale klanttevredenheid. Grote strategische vraagstukken of juist klein? Dijk Acht positioneert ze na onderzoek zo in de markt met een creatief brein. Vlotte teksten voor websites of reclame uitingen worden op maat geschreven. Mijn kracht is mijn creativiteit, gevoel bij het vraagstuk van de klant en dit vertalen naar een strategisch marketingplan. Zoek het in het creëren van een beleving en het wordt makkelijker om mensen aan je bedrijf te binden. Wil je meer van mij weten?

Projecten

Om je heen kijken en nieuwe dingen leren… dat
geeft energie. Nieuwe inzichten krijgen die tot
nieuwe ervaringen leiden. Hoe mooi is dat! Laten
we samen die doelen bereiken!

Dijk Acht marketing komt graag in actie…

… met het accent op jouw brand!

Marketing advies

Hoe marketing nou echt bij kan dragen aan dat ene bedrijfsdoel!

Beleid & strategie

Genoeg ideeën, maar hoe hier nou 1 geheel van te maken? Met de juiste stip op de horizon, kom je er!

Branding

Samen zorgen we ervoor dat jouw merk echt gezien gaat worden! Het juiste accent op jouw brand!

Interim projecten

Ook kan ik voorzien in de behoefte om personele invulling op te pakken. Zowel op strategisch en marketing advies gebied als operationeel help ik graag.

Make it happen

Hoe gaan we dan te werk? Nou, heel simpel, we starten bij de basis; wie is je doelgroep en wat is je missie? Waar doe je het nou eigenlijk allemaal voor? Met deze gegevens gaan we een strategie bepalen hoe we jouw bedrijf beter zichtbaar kunnen maken bij je doelgroep, kunnen laten groeien of wat je vraagstuk ook is.

Die basis is het belangrijkste. Als we dat helder hebben, kunnen we de andere vraagtekens in gaan vullen. Maar dat klinkt misschien wat te groot of onoverzichtelijk. No worries, door stap voor stap samen door te nemen welke gegevens we nodig hebben, gaan we een plan opstellen en ieder vinkje brengt jou dichter bij je doel en eindresultaat. Ik heb er alle vertrouwen in. Jij ook?