Marketing Advies
Marketing advies
Marketing is relevanter dan ooit. De klant staat in het middelpunt en heeft ook nog eens de beschikking over een grote hoeveelheid informatie die altijd beschikbaar is om keuzes te maken. Meer dan ooit is het nu belangrijk om online zichtbaar te zijn. Maar ook in die online zichtbaarheid is veel veranderd. Nog niet eens zo lang geleden, bepaalden de merken zelf wat de consument te zien kreeg. Door algoritmes wordt het lastig om zichtbaar te zijn en de concurrentie online is groot. Hoe kies je dan voor de juiste aanpak? Welke strategie gaat jou nou vooruit helpen in deze tijd?
Ik ga graag met je aan de slag om een antwoord te vinden op deze vragen en ervoor te zorgen dat je inspanningen effectief zijn en leiden tot meer en tevreden klanten met meer rendement voor jouw onderneming.
Het juiste advies
Marketing is mogelijk in ieder bedrijf, zelfs een must voor ieder bedrijf. Maar waar het de ene makkelijk lijkt af te gaan, heeft een ander veel meer moeite om zichtbaar te worden en blijven bij de doelgroep en dus die groei te kunnen realiseren.
De ontwikkelingen gaan in een razendsnel tempo. Als bedrijf is het cruciaal een goede focus te houden op je corebusiness. Ik ga het gedrag van je doelgroep analyseren en daar op creatieve wijze op in spelen. Uiteindelijk zorgt een gebalanceerde inzet van activiteiten voor een enorme boost van jouw rendement.
Projecten
Om je heen kijken en nieuwe dingen leren… dat geeft
energie. Nieuwe inzichten krijgen die tot nieuwe ervaringen leiden. Hoe mooi is dat! Laten we samen die doelen
bereiken!
Dijk Acht marketing komt graag in actie…
… met het accent op jouw brand!
Marketing advies
Hoe marketing nou echt bij kan dragen aan dat ene bedrijfsdoel!
Beleid & strategie
Genoeg ideeën, maar hoe hier nou 1 geheel van te maken? Met de juiste stip op de horizon, kom je er!
Branding
Samen zorgen we ervoor dat jouw merk echt gezien gaat worden! Het juiste accent op jouw brand!
Interim projecten
Door een brede ontwikkeling kan ik je helpen met strategie én uitvoering. Dus zowel een strategische denker als een pragmatische doener.
Make it happen
Hoe gaan we dan te werk? Nou, heel simpel, we starten bij de basis. Wie is je doelgroep en wat is je missie? Waar doe je het nou eigenlijk allemaal voor? Met deze gegevens gaan we een strategie bepalen hoe we jouw bedrijf beter zichtbaar kunnen maken bij je doelgroep, kunnen laten groeien of wat je vraagstuk ook is.
Die basis is het belangrijkste. Als we dat helder hebben, kunnen we de andere vraagtekens is gaan vullen. Maar dat klinkt misschien wat te groot of onoverzichtelijk. No worries, door stap voor stap het plan op te bouwen, gaan we je dichter bij je doel en eindresultaat brengen. Ik heb er alle vertrouwen in. Jij ook?