Interim

Interim management

Heb je een vraagstuk op het gebied van personele invulling in de vakgebieden Marketing, Strategie en communicatie? Ook dan kom ik graag met je in contact.

Soms is de situatie complex en vraagt het om meer capaciteit, kennis of ervaring. Hier komt een interim manager om de hoek kijken. Doordat interim managers specialistische ervaringen hebben en gewend zijn om in korte tijd tot de kern van vraagstukken te komen en doelen te bereiken, helpen ze organisaties snel op de rit bij complexe vraagstukken.

Projectmatig

Zoek je geen interim manager die met een specialistisch probleem aan de slag gaat, maar juist iemand die de handen uit de mouwen steekt en aan de slag gaat? Dat kan. Zowel bij jou op kantoor als vanuit mijn eigen werkplek help ik je graag met verhelderend marketingadvies.

Door een brede ontwikkeling kan ik je daarom helpen met strategie én uitvoering. Dus zowel een strategische denker als een pragmatische doener. Daarnaast heb ik, mocht dat nodig zijn een netwerk van specialisteren zoals vormgevers, fotografen, webdesigners. Maar altijd in samenspraak en transparant en betrokken.

Projecten

Om je heen kijken en nieuwe dingen leren… dat geeft
energie. Nieuwe inzichten krijgen die tot nieuwe
ervaringen leiden. Hoe mooi is dat! Laten we samen
die doelen bereiken!

Dijk Acht marketing komt graag in actie…

… met het accent op jouw brand!

Marketing advies

Hoe marketing nou echt bij kan dragen aan dat ene bedrijfsdoel!

Beleid & strategie

Genoeg ideeën, maar hoe hier nou 1 geheel van te maken? Met de juiste stip op de horizon, kom je er!

Branding

Samen zorgen we ervoor dat jouw merk echt gezien gaat worden! Het juiste accent op jouw brand!

Interim projecten

Door een brede ontwikkeling kan ik je helpen met strategie én uitvoering. Dus zowel een strategische denker als een pragmatische doener.

Make it happen

Hoe gaan we dan te werk? Nou, heel simpel, we starten bij de basis; wie is je doelgroep en wat is je missie? Waar doe je het nou eigenlijk allemaal voor? Met deze gegevens gaan we een strategie bepalen hoe we jouw bedrijf beter zichtbaar kunnen maken bij je doelgroep, kunnen laten groeien of wat je vraagstuk ook is.

Die basis is het belangrijkste. Als we dat helder hebben, kunnen we de andere vraagtekens in gaan vullen. Maar dat klinkt misschien wat te groot of onoverzichtelijk. No worries, door stap voor stap samen door te nemen welke gegevens we nodig hebben, gaan we een plan opstellen en ieder vinkje brengt jou dichter bij je doel en eindresultaat. Ik heb er alle vertrouwen in. Jij ook?