Branding
Jouw identiteit bepalen
Wil je online succesvol zijn? Dat begint met een sterk en herkenbaar merk. Waarom bestaat jouw merk? Wie ben je? En waarom doe je het eigenlijk allemaal? Weet je misschien ook al wat je wilt uitstralen naar klanten? Maar hoe zorg je ervoor dat jouw verhaal goed overkomt en opvalt in de ongekende online wereld met al zijn concurrenten?
Graag ga ik met je aan de slag om samen met jou je identiteit en positionering op de markt te bepalen. Zo krijg je een merkpositionering die écht bij jouw bedrijf past. En nu kan het vermarkten van je bedrijf of product beginnen!
Branding
Branding heeft maar 1 doel: het verhaal van je organisatie naar boven halen. Je hebt als ondernemer vaak best een goed idee van wat je doet, maar weet jij waarom je doet wat je doet?
Hoe gaan we te werk? In brainstormsessies komen we samen tot de marketing strategie aan de hand van een stappenplan, waarbij we vragen als “wie ben je” en “Waarom doe je wat jij doet?” en “Waarmee onderscheid jij je?” voorbij komen. Het resultaat is een merkstrategie die duidelijk gedefinieerd is.
Jouw merk is meer dan slechts een logo, merknaam of slogan. Jouw verhaal gaan we verder ontwikkelen in een complete huisstijl, waarbij logo, lettertypes, kleuren en de stijlelementen aangepakt worden. Tot slot vertalen we jouw strategie door naar alle (digitale) kanalen.
Projecten
Om je heen kijken en nieuwe dingen leren… dat geeft
energie. Nieuwe inzichten krijgen die tot nieuwe
ervaringen leiden. Hoe mooi is dat! Laten we samen
die doelen bereiken!
Dijk Acht marketing komt graag in actie…
… met het accent op jouw brand!
Marketing advies
Hoe marketing nou echt bij kan dragen aan dat ene bedrijfsdoel!
Beleid & strategie
Genoeg ideeën, maar hoe hier nou 1 geheel van te maken? Met de juiste stip op de horizon, kom je er!
Branding
Samen zorgen we ervoor dat jouw merk echt gezien gaat worden! Het juiste accent op jouw brand!
Interim projecten
Ook kan ik voorzien in de behoefte om personele invulling op te pakken. Zowel op strategisch en marketing advies gebied als operationeel help ik graag.
Make it happen
Hoe gaan we dan te werk? Nou, heel simpel, we starten bij de basis; wie is je doelgroep en wat is je missie? Waar doe je het nou eigenlijk allemaal voor? Met deze gegevens gaan we een strategie bepalen hoe we jouw bedrijf beter zichtbaar kunnen maken bij je doelgroep, kunnen laten groeien of wat je vraagstuk ook is.
Die basis is het belangrijkste. Als we dat helder hebben, kunnen we de andere vraagtekens in gaan vullen. Maar dat klinkt misschien wat te groot of onoverzichtelijk. No worries, door stap voor stap samen door te nemen welke gegevens we nodig hebben, gaan we een plan opstellen en ieder vinkje brengt jou dichter bij je doel en eindresultaat. Ik heb er alle vertrouwen in. Jij ook?