Beleid & strategie

Beleid & strategie

Genoeg ideeën, maar hoe hier nou 1 geheel van te maken? Met de juiste stip op de horizon, kom je er! We starten met de missie van je bedrijf. Waar sta je voor? Vanuit daar gaan we je doelgroep bepalen, je kernwaarden en een plan de campagne schrijven. Voor wie doe je het nou eigenlijk allemaal? Dit is de basis.

Nu kunnen we aan de slag om je strategie te bepalen hoe jij jouw bedrijf beter zichtbaar kunt maken bij je doelgroep en hierdoor meer omzet kunt realiseren. Door stap voor stap door te nemen welke informatie we nodig hebben, komt die stip op de horizon dichterbij!

Strategisch marketingplan

Je wilt je bij het opstellen van een strategisch marketingplan niet baseren op verkeerde aannames of onderbuikgevoel, zonder dat je dit kunt onderbouwen. Je wilt afgaan op scherpe keuzes, harde data en goede analyses. Het schrijven van een strategisch marketingplan kost meestal veel tijd en vergt ook diepgaande marketingkennis. Maar dit is het allemaal waard; een strategisch marketingplan geeft invulling aan de koers die je als bedrijf voor de langere tijd wilt gaan inzetten.

Projecten

Om je heen kijken en nieuwe dingen leren… dat geeft energie. Nieuwe inzichten krijgen die tot nieuwe ervaringen leiden. Hoe mooi is dat! Laten we samen die doelen bereiken!

Dijk Acht marketing komt graag in actie…

… met het accent op jouw brand!

Marketing advies

Hoe marketing nou echt bij kan dragen aan dat ene bedrijfsdoel!

Beleid & strategie

Genoeg ideeën, maar hoe hier nou 1 geheel van te maken? Met de juiste stip op de horizon, kom je er!

Branding

Samen zorgen we ervoor dat jouw merk echt gezien gaat worden! Het juiste accent op jouw brand!

Interim projecten

Ook kan ik voorzien in de behoefte om personele invulling op te pakken. Zowel op strategisch en marketing advies gebied als operationeel help ik graag.

Make it happen

Hoe gaan we dan te werk? Nou, heel simpel, we starten bij de basis; wie is je doelgroep en wat is je missie? Waar doe je het nou eigenlijk allemaal voor? Met deze gegevens gaan we een strategie bepalen hoe we jouw bedrijf beter zichtbaar kunnen maken bij je doelgroep, kunnen laten groeien of wat je vraagstuk ook is.

Die basis is het belangrijkste. Als we dat helder hebben, kunnen we de andere vraagtekens in gaan vullen. Maar dat klinkt misschien wat te groot of onoverzichtelijk. No worries, door stap voor stap samen door te nemen welke gegevens we nodig hebben, gaan we een plan opstellen en ieder vinkje brengt jou dichter bij je doel en eindresultaat. Ik heb er alle vertrouwen in. Jij ook?